برپایی پویش " هم آواز طوفان" در کانون پیامبر اعظم (ص)شهرستان جویبار
برپايي پويش " هم آواز طوفان" در کانون پيامبر اعظم (ص)شهرستان جويبار

برپایی پویش " هم آواز طوفان" در کانون پیامبر اعظم (ص)شهرستان جویبار

از سوي کانون فرهنگي هنري پيامبر اعظم (ص)شهرستان جويبار پويش " هم آواز طوفان" برگزار مي گردد .
شناسه خبر : 52520 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان مازندران: پویش " هم آواز طوفان" در کانون  فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهدای لاریم شهرستان جویبار برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: فراخوان ارسال آثار در پویش " هم آواز طوفان "از سوی کانون فرهنگي هنري پيامبر اعظم(ص) و پایگاه مقاومت بسیج شهدای لاریم شهرستان جویبار جهت شرکت در برنامه های تدارک دیده آماده و در اختیار علاقمندان قرار گرفت .

برپایه این گزارش: پویش " هم آواز طوفان " در حمایت از کودکان مظلوم غزه در قالب فیلم کوتاه(۳۰ ثانیه ای) و نقاشي ویژه کودکان و نوجوانان آغاز به کار نمودو علاقه مندان  می توانند در دو قالب فیلم کوتاه و یا نقاشی و یا هر دو در پویش شرکت نمایند.

بر اساس این گزارش بعداز نتایج  داوری جوایزی  به منتخبین اهداء خواهد شد .  

 در این گزارش در مورد چگونگی  ارسال آثار آمده است :علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه از کودک و یا نوجوان دلبندشان حداکثر ۳۰ ثانیه در قالب سرود ، شعار ، جمع خوانی ، شعار دسته جمعی و ... ویا در قالب نقاشی  با  موضوع حمایت از کودکان مظلوم غزه تهیه نمایند .

همچنین در این گزارش  مهلت و چگونگی ارسال آثار چنین آمده است : علاقمندان می توانند آثارخودرا را  تا سیزدهم آبان ۱۴۰۲ مصادف با روز دانش آموز

از طریق سامانه آزمون قرار گاه محله مهدوی لاریم به نشانی :  formafzar.com/form/8la1c//:https

ارسال نمایند